.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بازديد سرزده رييس جمهور از روستاي تنيان

رئيس جمهور پس از سخنراني در ورزشگاه شهيد عضدي رشت به طور سرزده از روستاي محروم رفتگي تنيان صومعه‌سرا بازديد و با مردم منطقه گفتگو كرد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، محمود احمدي‌نژاد بعد از ظهر امروز پس از سخنراني در جمع مردم رشت در روستاي رفتگي تنيان از توابع گوراب زرميخ محدوده شهرستان صومعه‌سرا مورد استقبال مردم اين منطقه قرار گرفت.
وي در اين ديدار با بررسي مشكلات مردم منطقه، معضل اشتغال جوانان، گازرساني، امكانات ورزشي و ساير مشكلات آنان را مورد بررسي قرار داد و قول مساعد در رفع آن مشكلات را داد.
احمدي‌نژاد در جمع مردم روستاي رفتگي تنيان اظهار داشت: طرح بنگاه‌هاي زودبازده به دليل برخي موانع متوقف شده بود كه خوشبختانه اين موانع رفع شده و با استفاده از اين طرح مشكلات اشتغال جوانان مناطق محروم برطرف مي‌شود.
رئيس جمهوري تصريح كرد: در جلسه هيئت دولت كه فردا در استانداري گيلان برگزار مي‌شود، بودجه خوبي براي مردم اين منطقه در نظر خواهيم گرفت.
وي از احداث سالن ورزشي براي بانوان و زمين ورزشي براي آقايان و همچنين احداث مركز بهداشتي درماني براي اهالي منطقه خبر داد و خواستار همكاري خود مردم در راستاي حل مشكلات شد.
مردم روستاي رفتگي تنيان كه از حضور رئيس جمهور در جمع خود بسيار شادمان شده بودند با تشويق‌هاي مكرر از احمدي‌نژاد استقبال كردند.
اهالي اين روستا در سخنان خود با رئيس جمهور خواستار رفع مشكلات موجود در عرصه منابع طبيعي، اخذ سند براي زمين‌ها و نيز رسيدگي به وضعيت آب شرب و آبياري مزارع منطقه شدند و رئيس جمهوري نيز قول همكاري، مساعدت و رسيدگي داد.
روستاي رفتگي تنيان در 15 كيلومتري صومعه‌سرا قرار دارد و 800 خانوار با بيش از 4 هزار نفر در آن زندگي مي‌كنند.
هم اكنون رئيس جمهور براي ديدار ايثارگران گيلان عازم رشت شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.214 seconds.